Prekių keitimo, grąžinimo ir garantinio aptarnavimo sąlygos
-
EL. PARDUOTUVĖS PREKIŲ GRĄŽINIMO TAISYKLĖS
-
Pirkėjas nenurodydamas priežasties per 14 (keturiolika) dienų turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties pranešdamas apie tai Pardavėjui. Teisė atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties Pirkėjui negalioja, jeigu buvo sudaryta viena iš Civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 2 dalyje išvardintų sutarčių, o būtent teisė atsisakyti sutarties negalioja:
- sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
- sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių; - Apie pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymą Pirkėjas Pardavėjui praneša el. paštu [email protected]. Gavęs Pirkėjo prašymą, Pardavėjas išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą.
- Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“.
- Pirkėjas grąžinamas prekes turi išsiųsti Lietuvos pašto registruota siunta arba kitu būdu susitarus su pardavėju. Kokybiškų grąžinamų arba keičiamų prekių pašto išlaidas apmoka pats pirkėjas.
- Norėdamas grąžinti kokybišką prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją telefonu arba el. paštu: [email protected] arba +370 694 40212
- Grąžinama kokybiška prekė turi būti originalioje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir t.t.). Šalys susitaria, kad prekės pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini, norint apžiūrėti prekę, nebus laikomi esminiais išvaizdos pakeitimais.
- Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 4 punkte nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
- Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis kokybiškomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, įskaitant ir kaina už pristatymą.
- Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą akcijos metu, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.
- Klientas sutinka, kad atsiskaitydamas grynaisiais pinigais prekių atsiėmimo metu ir nusprendęs grąžinti prekę, pinigiai jam bus grąžinti į nurodytą banko sąskaitą.
PREKIŲ KEITIMO, GRĄŽINIMO IR GARANTINIO APTARNAVIMO FIZINĖSE PARDUOTUVĖSE TAISYKLĖS
TERMINŲ AIŠKINIMAS
Gamintojo brokas/nekokybiška prekė - tai prekė, kuri neatitinka gamintojo aprašytų funkcijų, t.y. trūksta prekes dalies arba esančios detalės apsunkina naudojimą ar nepilnai atlieka savo paskirtį, nukritusi ar atsiklijavusi dėklo dalis, nukritusios prekinio ženklo raides, neveikia arba veikia netinkamai (negroja viena ausinė, nesikrauna, neįsijungia) ir pan. Gamintojo broką nustato ir remontuoja Pardavėjo servisas. Prekių keitimas ar grąžinimas negalimas be serviso atstovų išvadų.
Natūralus nusidėvėjimas - tai toks pažeidimas, kuris atsiranda dėl vartotojo naudojimo ypatumų arba natūralaus poveikio (pvz. saulės spindulių). Natūralus nusidėvėjimas nėra laikomas broku ir jam netaikoma gamintojo garantija ir/ar keitimas. Natūralus nusidėvėjimas apima: formos pakeitimus dėl karščio/šalčio ar netinkamo laikymo; spalvos pokyčius dėl higienos ir sąlyčio su kitais daiktais ar oda; įbrėžimus; kritimo žymes; drėgmės ar kitų skysčių pažeidimus ir kt. Skaidrių dėklų spalvos pakeitimas laikomas natūraliu nusidėvėjimu, bet ne broku.
PREKIŲ KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS
Prekių keitimas ir grąžinimas vyksta pagal Mažmeninės prekybos taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014-07-22 nutarimu - Nr. 738 redakcija. Pagal Mažmeninės prekybos taisyklių nuostatas prekės keičiamos ar grąžinamos vartotojo rašytiniu arba žodiniu prašymu prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje vartotojui patogioje vietoje šia tvarka:
- Grąžindamas tinkamos kokybės prekę, vartotojas pardavėjui pateikia prekę bei pirkimą įrodantį dokumentą ir nurodo priežastį, dėl kurios įsigyta prekė jo netenkina, ir vieną iš Civilinio kodekso 6.362 straipsnio 1 arba 2 dalyje nurodytų reikalavimų.
- Grąžindamas netinkamos kokybės prekę, vartotojas pardavėjui pateikia prekę bei pirkimą įrodantį dokumentą ir nurodo prekės trūkumą (-us) ir Civilinio kodekso 6.3641 straipsnio 1 dalyje nustatytais atvejais pasirinktinai pareikalauja prekę pataisyti (remontuoti) arba ją pakeisti.
KOKYBIŠKŲ PREKIŲ KEITIMAS IR GRĄŽINIMASJeigu prekė yra tinkamos kokybės, pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsnį pirkėjas turi teisę per 14 dienų pakeisti nusipirktus daiktus pirkimo ar kitoje pardavėjo nurodytoje vietoje analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais, arba grąžinti daiktus pardavėjui ir atgauti už juos sumokėtą kainą. Atkreipiame dėmesį, kad pirkėjo reikalavimas pakeisti arba grąžinti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės, daiktai nepraradę prekinės išvaizdos, originalioje pakuotėje ir pirkėjas turi pirkimą įrodantį dokumentą - originalų pirkimo kvitą arba PVM sąskaitą faktūrą.
UAB MOBKEISA prekių keitimo, grąžinimo ir garantinio aptarnavimo taisyklėse numatyta, kad pirkimą įrodantis dokumentas gali būti bet kuriame UAB Mobkeisa padalinyje išduotas originalus kasos čekis, PVM sąskaitą faktūra.
NEKOKYBIŠKŲ PREKIŲ KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS
Jeigu klientas kreipiasi nurodydamas, kad prekė yra nekokybiška, klientas privalo pateikti originalų pirkimo kvitą, PVM sąskaitą faktūrą, arba antspaudu patvirtintą banko operacijų išrašą. Toliau prekė aptarnaujama pagal garantinio aptarnavimo taisykles. Nepateikus originalaus pirkimo kvito, Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti prekę keitimui, grąžinimui ar remontui.
NEGRĄŽINAMOS PREKĖS
Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punktas numato negrąžinamų prekių sąrašą. Vartotojo reikalavimas pakeisti nusipirktą tinkamos kokybės prekę analogiškomis prekėmis, arba grąžinti sumokėtus pinigus Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nurodytomis sąlygomis gali būti tenkinamas tik tada, kai pardavėjas sutinka, įsigijus šias prekes:
- fotografijos ir kinematografijos prekes, spausdintas knygas, reprodukcijas ir kitus poligrafijos pramonės dirbinius, mašinas ir mechaninius įrenginius, elektros mašinas ir įrenginius, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatus, optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, laikrodžius, žaislus, žaidimus, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis. Į šį sąrašą patenkančios prekės, būdamos tinkamos kokybės, gali būti grąžinamos tik pardavėjui sutikus.
1. PREKIŲ GARANTINIO REMONTO TAISYKLĖS- Pirkėjas, pateikdamas prekę garantiniam remontui privalo kartu pateikti originalų pirkimą patvirtinantį dokumentą (originalų kasos kvitą (čekį), PVM sąskaitą faktūrą). Prekės be pirkimo patvirtinančio dokumento nebus priimamos (Mažmeninės prekybos taisyklės, 21 p.).
- Dėl garantinio remonto atlikimo kreipiamasi į bet kurį Case4you ar Noir Eclat padalinį (toliau Pardavėjas);
- Pardavėjas priima prekę iš Pirkėjo surašydamas prekės priėmimo – perdavimo aktą. Vienas akto egzempliorius įteikiamas klientui. Priimta prekė ir jos komplektacija fotografuojama, siunčiama į servisą garantiniam aptarnavimui.
- Garantiniam remontui pristatoma prekė turi būti švari, su visais komplektacijos priedais (pvz.: pakrovėjas, laidas ir kt.). Pardavėjas gali atsisakyti priimti nehigienišką, netvarkingą, nešvarią prekę. Pardavėjas neprivalo atlikti Pirkėjo naudoto daikto valymo.
- Apie atliktą garantinį remontą ir priimtą sprendimą, Pirkėjas informuojamas kontaktais, nurodytais prekės priėmimo-perdavimo akte. Prekė klientui pristatoma į tą patį padalinį, kuriame buvo priimta. Jeigu pirkėjas produkto neatsiima per 3 mėn. po garantinio remonto pabaigos, pardavėjas turi teisę produkto nebesaugoti ir gali jį utilizuoti.
- Atsiėmimo metu Pirkėjas privalo pateikti prekės priėmimo-perdavimo aktą. Priešingu atveju, prekė gali būti negrąžinama. Pardavėjas gali paprašyti Pirkėjo pateikti tapatybę patvirtinantį dokumentą su tikslu įsitikinti, kad prekė grąžinama prekės priėmimo-perdavimo akte nurodytam asmeniui.
- Jeigu prekės, kurios atžvilgiu taikomas garantinis remontas, gedimo negalima pašalinti - prekė gali būti keičiama nauja, analogiška arba gali būti grąžinti už prekę sumokėti pinigai.
- Atsiimant prekę, būtina patikrinti ar grąžinama prekė suremontuota, ar grąžinami visi remontui priduoti prietaiso priedai. Vėliau pretenzijos nepriimamos.
- Garantinis remontas atliekamas nes vėliau, kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų. Užsakant detales, reikalingas įrenginio remontui, remontas gali būti pratęstas laikotarpiui, kuriam reikia šių dalių pristatymo.
2. GARANTIJA NETAIKOMA:- Telefonų ir planšečių apsauginiams stiklams, išskyrus atvejus kai stiklas buvo užklijuotas ir nepraėjus 24 valandoms, atsirado pabalę kraštai ar oro tarpai;
- Telefonų dėklams, išskyrus Ideal of Sweden, Burga, Karl Lagerfeld, Guess, Lacoste, Tumi;
- Įvairiems aksesuarams - virvutėms, magnetinėms plokštelėms, laikrodžių apyrankėms, lipdukams, žiedams, maišeliams ir kitoms smulkioms prekėms, kurios neturi elektronikos detalių;
- Laikikliams, neturintiems krovimo funkcijos;
- Krovimo laidams, blokeliams ir adapteriams;
- Išorinėms baterijoms;
- Asmenlazdėms, išskyrus asmenlazdes su apšvietimu;
- USB atmintinėms ir SD kortelėms.
3. GARANTINIAI ĮSIPAREIGOJIMAI NEGALIOJA, JEIGU:- Prekė turi pažeidimų, kurie atsirado dėl vartotojo naudojimo ypatumų: mechaniniai pažeidimai, subraižymai, kritimai, sąlytis su skysčiais, sąlytis su oda ir kosmetikos priemonėmis, auskarais ir t.t.
- Prekės išvaizdos pakitimai atsirado dėl natūralaus nusidėvėjimo: netinkamas laikymas, įbrėžimai, spalvos pasikeitimas nuo naudojimo ypatumų (pvz. šviesaus telefono dėklo patamsėjimas dėl nešiojimo džinsų kišenėse). Taip pat kritimo žymės, aplinkos poveikis (pvz. skaidrūs dėklai linkę geltonuoti nuo UV spindulių ir kt.), oro sąlygos - staigūs temperatūrų pokyčiai, įrenginio įkaitimo ir t.t. Visi tokie pažeidimai nėra laikomi prekės broku ir jiems netaikomi garantiniai įsipareigojimai.
- Prekė buvo sąmoningai sugadinta
- Prekė buvo naudojama ne pagal paskirtį.
- Įrenginys buvo blogai įžemintas.
- Nepateiktas įrenginio pirkimą įrodantis dokumentas (pirkimo čekis, sąskaita-faktūra arba banko išrašas)
- Buvo atliktas bet koks savarankiškas remontas ar bandymas gaminį ardyti.
-
Pirkėjas nenurodydamas priežasties per 14 (keturiolika) dienų turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties pranešdamas apie tai Pardavėjui. Teisė atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties Pirkėjui negalioja, jeigu buvo sudaryta viena iš Civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 2 dalyje išvardintų sutarčių, o būtent teisė atsisakyti sutarties negalioja: